جستجو
بازگشت به همه

اصول ست کردن کتانی برای استایل خانم ها

اصول ست کردن کتانی برای استایل خانم ها

کتانی یکی از ضروریات داشتن تیپ اسپرت و ورزشی است، خانم ها و آقایان در سنین مختلف به پوشیدن کتانی علاقه دارند. کاربرد اصلی کتانی در  ورزش و به همراه شلوار های اسلش، شلوارهای ورزشی، کتان و جین یا استرچ های تنگ است.
اگر به پوشیدن کتانی عادت دارید،‌ بهترین گزینه برای شما شلوار جین است. کت‌وشلوار زنانه و دامن‌های پلیسه ‌دار نیز گزینه‌های دیگری برای پوشیدن با کتانی هستند.

ست کردن کفش کتانی با لباس های رسمی

با شنیدن کتانی در ذهن همه ما استایلی اسپرت تجسم می شود، اما ست کردن کفش کتانی با لباس رسمی کار دشواری نیست ، می توان با رعایت بعضی نکات درعین رسمی بودن کاملا اسپورت و مدرن هم باشید. در این موارد نباید کتانی هاي لژدار و یا ساق دار پوشید بلکه کتانی هاي پاشنه تخت پیشنهاد می‌شود.
بهتر اسـت شلوار فرد گشاد نباشد. درصورت استفاده از کمربند، بهتر است کمربند هم رنگ و هم جنس کتانی باشد هر چـه لباس ساده تر باشد، استایل فرد شیک تر می شود .

پوشیدن چه شلواری با کتانی مناسب است؟

امروزه تقریباً همه ی خانمها وآقایان با شلوارهای جین و چسبان استایل خودرا مدرن تر می‌کنند. تقریباً با انواع تیپ ها و استایل ها می توان کفش کتانی پوشید، اما بهتراست با شلوارهای جین و لي چسبان ست شوند. البته باید نسبت چسبان بودن شلوار با کفش رعایت شود. هرچقدر کـه شلوار تنگ تر باشد با کتانی ظریف تری ست شود. در صورتی کـه کتانی ضمخت تری ست شد باید رنگ آن تیره تر باشد.

تناسب رنگ ست کردن کفش کتانی با لباس

اگر لباسی کـه انتخاب میکنید تک رنگ باشد کتانی شـما می‌تواند هر رنگی باشد. لباسهای سیاه، طوسی با هر رنگ کتانی می‌توانند ست شوند. کتانی هاي آبی رنگ می‌توانند با لباسهای بـه رنگ: سبز، سفید، قهوه اي ست شوند.کتانی هاي طلایی رنگ میتوانند با لباسهای بـه رنگ : سیاه، قرمز، سفید، آبی و کبودی ست شوند. کتانی هاي سبز رنگ میتوانند با لباسهای بـه رنگ: سیاه، ابی، رنگ هاي خنثی، زرد ست شوند. کتانی هاي نارنجی میتوانند با لباسهای بـه رنگ: آبی، سفید، قرمز، زرد ست شوند.

ست کردن جین با کفش کتانی

جین آبی و کتانی سفید، کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین ترکیب ممکن برای ست کردن استایل روزانه هستند. برای کامل تر شدن این استایل می توان از کت یا مانتو جین استفاده کرد.

ست کردن شلوار جین پاکتی با کفش کتانی

مام استایل یا چسبان فرقی نمیکند، این روز‌ها تا زدن لبه‌هاي شلوار جین بـه ترند محبوبی در میان جوانان بدل شده اسـت و هیچ چیز جذاب‌تر از ست کردن شلوار جین پاکتی با یک جفت کتانی سفید نیست.

ست کردن شلوارک با کفش اسپرت

با استفاده از شلوارک جین،  تیشرت و کتانی هم رنگ با هم می توانید یک استایل کلاسیک و غیر رسمی داشته باشید.

ست کردن لگ ورزشی با کفش اسپرت کتانی

هیچ چیز آسان‌تر از ست کردن لباس‌هاي ورزشی با کتانی برای شـما نخواهد بود پس می توانید برای داشتن استایل اسپرت از این ترکیب استفاده کنید.

ست کردن کوله پشتی با کفش کتانی

کوله پشتی اکسسوری مناسبی برای ست کردن با کتانی اسـت. اگربه استایل هماهنگ و منسجم علاقه دارید می توانید از کوله پشتی و کتانی هم رنگ و هم جنس استفاده کنید.

ست کردن پیراهن‌ های میدی با کفش کتانی

اگر بـه دنبال استایلی اسپرت ودر عین حال زنانه‌تر هستید، بهتر است از پیراهن میدی با کتانی استفاده کنید. برای انسجام بهتر استایل خود می توانید از عینک آفتابی منحصر بـه فرد و یک کیف دستی نسبتا بزرگ همراه استفاده کنید.

ست کردن پیراهن بلند سفید با کفش کتانی سفید

ست کردن پیراهن بلند سفید با کفش کتانی سفیدبرای ظاهری شیک ودر عین حال فوق العاده آسان، تیشرت خودرا با یک دامن جین و یک جفت کتانی همرنگ تیشرت خود هماهنگ کنید.

ست کردن پیراهن‌ های بلند راحت با کفش اسپرت 

پیراهن‌هاي بلند نازک نخی یا حریر، با یک کتانی یک استایل فوق العاده راحت و آسان هستند که از این سبک استایل ها  بیشتر برای راحتی در سفر استفاده می شود.

نظرات
یک نظر بنویسید نزدیک