جستجو

رویه های بازگرداندن کالا

چنانچه کالای تحویل شده به مشتری مشمول یکی از شرایط زیر باشد بنا به درخواست مشتری امکان مرجوع شدن کالا با هزینه فروشگاه 361 درجه وجود خواهد داشت و با هماهنگی واحد مالی عودت هزینه و یا شارژ پنل انجام خواهد شد:

  • خرابی احتمالی از قبیل پارگی، کثیفی وعدم تطبیق ارسال کالا با فاکتور.
  • مغایرت سایز یا رنگ کالا تحویل شده با کالای سفارش داده شده
  • خسارت احتمالی در هنگام حمل از انبار 361 درجه تا آدرس مشتری

چنانچه خریدار محترم درخواست تعویض کالای دریافتی را بنا به دلایلی بجز موارد فوق را داشته باشد، هزینه پستی بازگشت کالا و دریافت کالای جایگزین بر عهده خریدار بوده؛ سپس تنها با شارژ پنل، سفارش مجدد ثبت و ارسال خواهد شد.

اقدامات الزامی پیش از ارسال کالای مرجوعی:

  1. از زمان تحویل کالا فقط به مدت 48 ساعت امکان تغییر سایز و مدل وجود دارد. بعد از سپری شدن این مدت به هیچ عنوان کالا تعویض و پس گرفته نمیشود. در جشنواره یکی بخر دو تا ببر فقط تغییر سایز انجام می شود و به هیچ عنوان تغییر مدل انجام نمی شود.
  2. جهت ثبت درخواست برگشت کالا وارد پنل کاربری خود شوید قسمت حساب کاربری شما >> سفارشات>> بازگشت اقلام را انتخاب ، تعداد کالا را مشخص کرده و فرم را تکمیل نمایید و کالا را به ادرس فرستنده ارسال نمایید .
  3. در صورتی که  ثبت مرجوعی شما در زمان جشنواره یکی بخر دوتا ببر باشد بایستی مرجوعی هر دو کالا را ثبت کنید به این معنا که تعداد هر دو کفش بر روی عدد یک گذاشته شود و قسمت توضیحات کد و سایز مورد نظر را قید کنید.(فقط کالای تعویضی ارسال شود)
  4. مشخصات خریدار و شماره سفارش یاداشت و در جعبه گذاشته شود.
  5. اگر ساکن شیراز هستید کالا بصورت حضوری تحویل به شعبه قدوسی غربی شود.
  6. در صورتی که ساکن سایر شهرها به جز شیراز هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده نمایید.
  7. برای ارسال، باید کالا با کارتن اصلی خود در کیسه یا جعبه دیگری گذاشته و به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه حتی قسمت های جدا شده به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    • از قرار دادن کفش به صورت مستقیم در کارتن پست و تکه تکه کردن جعبه کفش جهت پرکردن فضای خالی جدا خود داری کنید چرا که در اینصورت کفش شما بدون جعبه حساب شده و پذیرفته نمی شود.
  8. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد،در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید و آن را در جعبه قرار دهید .
  9. در صورتی که کالا توسط مشتری استفاده شده باشد به هیچ عنوان امکان تعویض وجود ندارد.

*    بعد از دریافت بسته مشتری طی 48 ساعت مبلغ در کیف پول حساب کاربری شارژ شده و باید کالای جایگزین توسط مشتری دوباره ثبت سفارش شود