شرایط مرجوعی کالا با هزینه فروشگاه
صرفا به علت وجود یکی از شرایط زیر امکان مرجوع شدن کالا با هزینه فروشگاه ۳۶۱ درجه وجود خواهد داشت.
- خرابی محصول مانند پارگی، کثیفی و یا عدم تطبیق با فاکتور.
- مغایرت رنگ یا سایز با سفارش ثبتشده.
- خسارت در حملونقل از انبار تا آدرس مشتری.
(عودت هزینه و یا شارژ پنل صرفا با هماهنگی واحد مالی انجام میگردد.)
تعویض به دلایل دیگر
در این حالت هزینه پستی با خریدار است و ثبت سفارش جدید فقط با شارژ پنل انجام میشود.
اقدامات پیش از ارسال کالای مرجوعی
- ⏰حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تحویل، برای مرجوعی اقدام کنید. (ثبت درخواست و ارسال کالا)
- ✌در جشنواره "یکی بخر دو تا ببر" فقط تغییر سایز انجام میشود و به هیچ عنوان تغییر مدل انجام نمیشود.
- 🔄فرم بازگشت اقلام را از مسیر "حساب کاربری" ← "حساب من" ← "سفارشات" ← "بازگشت اقلام" تکمیل کنید و کالا را به آدرس فرستنده ارسال کنید.
- ✍مشخصات و شماره سفارش خود را روی یک برگه یادداشت کرده و در جعبه محصول قرار دهید.
- 📍درصورتی که ساکن شیراز هستید، کالا را به صورتی حضوری به شعبه قدوسی غربی تحویل دهید.
- 📦اگر ساکن سایر شهرها هستید؛ از پست پیشتاز استفاده کنید.
- 📬کفش مرجوعی را به همراه جعبه اصلی و تمام اقلام جانبی، درون جعبه پستی قرار دهید.
- 👞کفش را مستقیم در کارتن پست قرار ندهید! سلامت جعبه کفش جهت مرجوعی الزامی است.
- ⛔روی جعبه اصلی 361 چیزی ننویسید و برچسب نزنید. هرگونه آسیب به جعبه، امکان مرجوعی را از بین میبرد.
- ❌در صورت استفاده از کالا، امکان مرجوعی وجود ندارد.
پس از دریافت بسته توسط فروشگاه، طی ۴۸ ساعت کاری، مبلغ در کیف پول شما شارژ میشود؛ پس از آن میتوانید مجدداً سفارش خود را ثبت کنید.