طی 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش، بسته شما تحویل پست میشود و بعد از ثبت در سیستم اداره پست، کدرهگیری مرسوله از طریق سامانه پیامکی برای شما ارسال میشود.
📞از طریق شماره واتساپ، پاسخگویی ندارید؟
برای ارتباط تلفنی با بخش پشتیبانی فقط از طریق تلفن گویا اقدام کنید. تمامی راههای ارتباطی ما در صفحه ارتباط با ما قرار گرفته است.
🛍️موجودیهای سایت و فروشگاههای حضوری متفاوت است؟
تمامی محصولات موجود در سایت و شعب سراسر کشور اورجینال هستند اما کالاهای موجود در هر بخش، ممکن است با دیگری متفاوت باشد.
🔄آیا تعویض کالای خریداری شده از سایت، در شعب حضوری ممکن است؟
خیر، تعویض فقط از طریق سایت انجام میگیرد. لطفا پیش از هر اقدامی صفحه رویههای بازگردانی کالا را مطالعه فرمایید.
✅کفشها اورجینال و اصل هستند؟
بله. ما نمایندگی رسمی برند 361 درجه در ایران هستیم و تمامی محصولات ما کاملا اورجینال و به روز هستند.
⏳چه مدت زمانی باید منتظر رسیدن محصول باشم؟
سفارش شما طی 48 ساعت کاری تحویل پست میشود و پس از آن طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما میرسد.
🏬آیا شما فروش حضوری دارید؟
بله، فروشگاههای 361 درجه در سراسر کشور فعال هستند. نشانی شعب در صفحه نمایندگان قابل دسترسی است.
💸آیا بازگشت و عودت وجه کالا به صورت کامل، امکانپذیر است؟
خیر. برگشت کامل مبلغ پرداختی شما امکان پذیر نیست لطفا پیش از ثبت سفارش دقت کافی کنید. پس از صدور فاکتور، صرفا تعویض محصول امکان پذیر است. توضیحات کامل در خصوص نحوه مرجوعی کالا را در صفحه رویههای بازگردانی کالا را مطالعه فرمایید.
🚶♂️آیا امکان مراجعه حضوری به بخش فروش اینترنتی وجود دارد؟
خیر، مراجعه حضوری به بخش فروش اینترنتی جهت خرید یا پروی کفش امکانپذیر نیست.
🚚سفارشات سایت، از کجا ارسال میشوند؟
محصولات بخش فروش اینترنتی از شهر شیراز به سراسر کشور، توسط پست یا تیپاکس، ارسال میشوند.
✏️آیا امکان ویرایش سایز یا مدل کفش پیش از ارسال، وجود دارد؟
پس از صدور فاکتور، نهایتاً تا همان روز با پشتیبانی ارتباط بگیرید و برای کنسلی فاکتور اقدام کنید. مبلغ به کیف پول کاربری شما منتقل میشود تا ثبت سفارش مجدد را انجام دهید.
🏠آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟
فقط و فقط در همان روز ثبت سفارش، با هماهنگی با پشتیبانی، میتوانید نسبت به تغییر آدرس فاکتور خود، اقدام کنید.
❓چرا فاکتور من با مشخصاتی که وارد کردم مغایرت دارد؟
وارد کردن مشخصات صحیح بر عهده مشتری است و فروشگاه هیچ دسترسیای برای تغییر اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
💰هزینه ارسال به چه صورت محاسبه میشود؟
هزینه پستی ارسال محصولات به سراسر کشور رایگان است.
🛒من قصد خرید چند محصول دارم اما امکان ثبت سفارش وجود ندارد؟
به علت محدودیت بسته بندی و به جهت کاهش اشتباهات، در در هر سبد خرید فقط یک کالا قابل سفارش است. اگر قصد خرید چند محصول دارید، لطفا به صورت جداگانه هر کالا را فاکتور کنید. ضمناً هزینهی ارسال تمامی بستهها رایگان میباشد.
📋هزینه مرجوعی به چه صورت محاسبه میشود؟
هزینه برگشت کالاهایی که دارای مشکل (از قبیل پارگی، زدگی و ...) هستند و یا با فاکتور شما مغایرت داشته باشند؛ بر عهده فروشگاه است اما هزینه پستی مرجوع شدن کالاهای تعویضی (جهت تغییر مدل یا سایز)، بر عهده مشتری است.
🕘ساعت کاری پشتیبانی چگونه است؟
در روزهای کاری، از ساعت 9 الی 16 پاسخگوی سوالات شما هستیم. در ساعات غیراداری، از طریق دایرکت اینستاگرام، تلگرام و پیامرسان بله، به سوالات شما پاسخ میدهیم.