جستجو
بازگشت به همه

ایده هایی برای داشتن یک استایل مناسب در شب یلدا(2)

ایده هایی برای داشتن یک استایل مناسب در شب یلدا(2)

 

 پیراهن مجلسی قرمز

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای خانم‌های جوان و شیک‌پوش، استفاده کردن از پیراهن کوتاه مجلسی همراه با ست کیف و کفش کرم یا مشکی، به همراه یک پالتوی شیک است. این استایل برای مجلس شب یلدا، بسیار شیک و جذاب است.

سرهمی سبز به همراه اکسسوری‌های قرمز رنگ

یکی از لباس‌های مناسب برای استایل شب یلدا، استفاده از یک سرهمی سبز رنگ است. این استایل برای افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند، بسیار مناسب است. به همراه این استایل می‌توانید از اکسسوری‌های قرمز مثل گوشواره، گردنبند یا انگشتر استفاده کنید.

کت سبز به همراه دامن قرمز

شاید باورش سخت باشد، اما ترکیب رنگ سبز و قرمز کاملا جذاب و جسورانه است. ترکیب این دو رنگ می‌تواند مناسب‌ترین استایل برای شب یلدا باشد. فقط باید کمی جسارت داشته باشید و یک کت یا بلوز سبز رنگ را با یک دامن جذاب قرمز ست کنید.

کت و شلوار قرمز با پیراهن سفید

اگر این جسارت را دارید که یک تیپ شاد و جذابِ قرمز رنگ برای مراسم شب یلدا داشته باشید، می‌توانید کت و شلوار قرمز خود را با یک پیراهن شومیز سفید رنگ ست کنید و در کنار آن از یک جفت کفش پاشنه‌دار سفید یا مشکی استفاده کنید تا یک تیپ کاملا مجلسی و رسمی داشته باشید. ترکیب رنگ سفید با قرمز کمک می‌کند کمی از جلب توجه رنگ قرمز کم شود و استایل شما لطیف‌تر به نظر آید.

شومیز قرمز با شلوار جین روشن

اگر برای شب یلدا به یک مهمانی خانوادگی دعوت شده اید، می توانید از یک کفش قرمز با شلوار جین روشن استفاده کنید. کفش قرمز یک لباس مناسب برای شب یلدا است و شلوار جین بسیار راحت و زیبا است. این سبک در عین سادگی یکی از جذاب ترین گزینه ها برای استایل شب یلدا است.

استفاده از اکسسوری‌های متناسب با شب یلدا

اگر پوشیدن لباس‌های طرح‌دار یا رنگی رنگی را دوست ندارید، می‌توانید یک لباس مشکیِ سنگین بپوشید و لباس خود را با اکسسوری‌های یلدایی مثل پاپیون، گل سینه، گل سر، دستبند با رنگ‌بندی و طرح‌های یلدایی استفاده کنید.

اکسسوری‌

یکی از نکات خیلی مهم برای اینکه یک استایل یلدایی مناسب داشته باشید، طراحی ناخن‌ها است. طرح‌های ناخن که برای شب یلدا وجود دارد، بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید، از طرح دلخواه‌تان استفاده کنید.

برای شب یلدا می‌توانید از دو مدل طراحی ناخن، یکی مدل انار و دیگری مدل هندوانه استفاده کنید. مدل هندوانه طراحی‌های زیادی دارد و معمولا بیشتر خانم‌ها از این طرح استفاده می‌کنند.

منابع:

www.tamana.ir

www.digistyle.com

 

نظرات
یک نظر بنویسید نزدیک