جستجو
بازگشت به همه

تاثیر کفش در کمردرد

تاثیر کفش در کمردرد

اگر از درد در ناحیه کمر رنج می‌برید، باید بدانید که تنها نیستید!!

بیش ‌از 80 درصد مردم دنیا در طول زندگی خود، کمر درد را تجربه می‌کنند. چرا که دومین دلیل رایج مراجعه افراد به پزشک و ارتوپد، دردهای طاقت فرسای کمر می‌باشد. متاسفانه این مشکل، با توجه به علت بروز و شدت آن، می‌تواند جنبه‌های مختلفی از زندگی اشخاص را تحت تاثیر قرار دهد.

اما کفش نامناسب و درد کمر چه رابطه‌ای با یکدیگر دارند؟

نکته مهم این است که سنگینی بدن شما بر روی پاها قرار گرفته و تأثیر وزن بدن بسته به نوع فعالیتی که انجام می دهید متفاوت است. هنگامی که شما فعالیت‌های مختلف مثل ورزش در باشگاه، دویدن،پیاده روی،بازی و پریدن انجام می دهید، فشارهای وارده بر ستون فقرات، کمر و پا بسیار زیاد است. بنابراین شما به یک کتونی اسپرت و ورزشی نیاز دارید که فشار و ضربات را جذب کند تا هنگام فعالیت‌های موردعلاقه خود لذت بیشتری را تجربه کنید.

به نظر بعضی از افراد هیچ ارتباطی میان نوع کفش و ابتلا به کمردرد وجود ندارد، اما این را باید گفت که چنین تصوری کاملا اشتباه است و نوع کفش می‌تواند در ایجاد کمردرد دخیل باشد و باعث خستگی و استرس شود. به این ارتباط یک زنجیره حرکتی می‌گویند، یعنی نحوه حرکت دادن یکی از اعضای بدن (برای مثال پا) دیگر اندام‌های بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وقتی‌که کفش شما از قوس مناسبی برخوردار نیست و نحوه راه رفتن شما مناسب نیست، کمر شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد و درنتیجه در کمر خود احساس فشار خواهید کرد.

 

نکات مهم در انتخاب کفش مناسب برای کمر درد

انتخاب شما درمورد کفش باید فراتر از ظرافت و زیبایی و مد باشد. البته این جمله به این معنی نیست که کفش مناسب زشت است. شما می‌توانید از کفش‌های مخصوص باشگاه، پیاده‌روی و دویدن که از سلامتی شما مراقبت می‌کنند و دارای طراحی مدرن و جذاب ، که به اصطلاح با یک تیر دو نشان زده‌اید. این ویژگی‌ها در اکثر کتونی‌های اورجینال  وجود دارد.

ما در مجموعه °361 انواع کفش های  اسپورت مخصوص پیاده روی ، تمرین ، دویدن ، روزمره ، بسکتبال ، اسکیت بردینگ  که مناسب هر سن و سلیقه ای  با بهترین متریال و تکنولزی ارائه می دهیم. 

 

ما در مجموعه °361 انواع کفش های  اسپورت مخصوص پیاده روی ، تمرین ، دویدن ، روزمره ، بسکتبال ، اسکیت بردینگ  که مناسب هر سن و سلیقه ای  است .با بهترین متریال و تکنولزی ارائه می دهیم. 

 

نظرات
یک نظر بنویسید نزدیک