جستجو
بازگشت به همه

جنس رویه کفش مناسب فوتبال

جنس رویه کفش فوتبال مناسب متفاوت است. معمولا رویه ها به 3 دسته تقسیم می‌شوند:

  • رویه چرم
  • رویه بافتنی
  • رویه مصنوعی

رویه چرم کفش فوتبال

رویه‌های چرمی کفش معمولا بسیار نرم و راحت هستند. منحصر به فرد بودن این رویه‌ها را نباید نادیده گرفت. از دلایل راحتی رویه چرمی این است که چرم بعد از مدتی کش می‌آید و فرم پا را می‌گیرد. این رویه برای افرادی که پنجه‌های پهنی دارند بسیار مناسب است. اما چرم به نسبت سایر رویه‌ها احتیاج به مراقبت بیشتر دارد.


کفش فوتبال چرمی

رویه بافتنی کفش فوتبال

از تاثیر تکنولوژی و فناوری در صنعت کفش می‌توان به رویه بافتنی کفش اشاره کرد. رویه‌های بافتنی که امکان تنفس پا را فراهم ‌می‌کند و بسیار بادوام هستند. برای آنکه از تاثیر عوامل بیرونی جلوگیری کنند روی آن را با ماده سیلیکونی می‌پوشانند.


کفش فوتبال بافتنی

رویه مصنوعی کفش فوتبال

از رایج‌ترین نوع رویه در کفش‌های فوتبال، رویه مصنوعی است. این رویه نسبت به چرم دوام بیشتری را دارد و آب را جذب نمی‌کند و سبک‌تر و نازک‌تر است. از مزایای دیگر این رویه‌ها نسبت به چرم می‌توان به عدم مراقبت خاص اشاره کرد.

 

در خرید کفش مناسب عوامل زیادی تاثیرگذارند. اما واقعا چه کفشی مناسب است؟ در خرید این کفش صرفا به رنگ و یا زیبایی آن توجه نکنید. خیلی مهم است که شما در چه موقعیتی بازی می‌کنید و قرار است چه حرکاتی را در طول بازی داشته‌ باشید. به این نکته هم نیز توجه کنید ترکیب نوع زمین بازی و موقعیت شما در بازی فوتبال، تعیین کننده کفش مناسب برای شماست که در مطالب بعد به آنها میپردازیم.

نظرات
یک نظر بنویسید نزدیک